?

Log in

No account? Create an account

I! AM! PUMPED! - Does anyone want sex on the beach?
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:Profile.

Current Music:Jump On It ~ Sir Mix-a-lot
Security:
Subject:I! AM! PUMPED!
Time:11:43 pm
Current Mood:jubilantjubilant
Aaaaaaaaaaaaaaaaah! I am so totally pumped, I'm stoked for anything...even midterms lol. I'm so ready. There's way too much good energy in my body at this time of night, i have no idea what to do with it all. And it's all thanks to nicole, where would i be without that girl...well actually probally in my bed...meh this is better =].

I can't remember the last time I was this flippin pumped. That's gonna be used so much by me in the next 24 hours you have no idea. I honestly don't know what to write about...so I'll hit up the highs and lows of my day, cause that's what I usually do...(uh oh updating this bad boy is becoming regular lol)

Well I was almost late, but I guess they held the attendance, it's not my fault anyway it was snowing. Cox was wicked boring and I still need to finish her study guide for extra creds =/. Then I took my biology midterm which I completely fucked up on the essay questions. Rather than picking three and writing 1 small paragraph about each of them, I choose 1 and wrote a big ass 3-4 paragraph essay =/. Meh it's all good. The geometry midterm was WICKED easy...I was amazed by how much I knew...I just hope spanish tomorrow goes half as well.

Tomorrow I have the history midterm and the spanish midterm. Both of which are likely to be long and tedious. But it's all good cause I'm PUMPED! I am actually pumped for them. Bring it on, bring whoever you want cause I'm gonna ace those mofos you call exams lol. And friday I got English as my last midterm, I think I'm gonna EXTRAORDINARILY good on the english, cause it's my strongest subject. And then I have the gym midterm later that day, and on monday I have life fitness midterm and a half day bonus =].

Well that's pretty much my week and because I'm can't go anywhere but karate friday night, count me in for demo, i havn't been to it in soooo long. I can't wait, I'm gonna bust out all my best stuff. Everybody better watch out cause J Tizzle Sizzle Twizz Hizz Dizzle's a coming. I just hope it's half as good as it used to be cause I gotta burn this energy, cause I'm just that damn pumped.

I thought I had actually ruined something with somone...but actually I think it's just the beginning of the end of the beginning. And I'm reely happy about that and i think that might just be the main reason I'm so pumped. J Tizzle is in such a good mood right now...you have no effing idea. The only I can describe it...is...indescribable.

And to finish up this pumped up update...I'm gonna sing one of my favorite songs...


Wassup Dallas Wassup?

Wassup Dallas Wassup?

Dallas Jump On It! Jump On It! Jump On It!


Woo! That was sweet. Tizzle out

Luv To EVERYBODY!

Pax Ex
comments: Leave a comment Previous Entry Share Next Entry

I! AM! PUMPED! - Does anyone want sex on the beach?
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:Profile.